Returnarea - Prevederi speciale pentru comenzile plasate la partenerii restaurante:
5.7.1. Dacă după livrare se constată existența unor produse lipsă, neconforme sau deteriorate vă rugam să notificati Delivera prin modalitatile puse la dispozitie prin Platforma. In cazul lipsei conformitatii Produselor livrate, puteți solicita înlocuirea produsului sau contravaloarea acestuia. Înlocuirea produsului este posibila doar în limita politicilor fiecărui Partener. Luand in considerare normele legale, returnarea nu este acceptata pentru alimentele gatite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
5.7.2. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video, etc.) și dovada faptului ca pachetele au sosit sigilate. În funcție de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea totală sau parțială a contravalorii Comenzii.