Anularea comezii - Prevederi speciale pentru comenzile plasate la partenerii restaurante:
5.4.1. În cazul în care se doreste anularea unei comenzi, Utilizatorul trebuie sa acceseze imediat chatul pus la dispozitie de Platformă și sa selecteze "Anularea comenzii". Dacă Partenerul nu a preluat comanda sau a preluat-o însă acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă Partenerul refuză anularea comenzii din cauza faptului că produsele sunt în curs de preparare, au fost complet preparate și/ sau comanda este în proces de livrare către locația Utilizatorului, aceasta nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate, cu exceptia situatiei in care exista o culpa dovedita a Delivera sau a Partenerului.
5.4.2. În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Partenerul a acceptat anularea comenzii, Partenerul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract conform art. 5.8.3.
5.5 Delivera isi rezerva dreptul de a anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru livrare. In cazul in care comanda anulata este achitata, se va inregistra restituirea sumei.
5.6 Delivera poate anula Comanda efectuata de Utilizator, in urma unei notificari prealabile adresate Utilizatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese si in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre posesorul de cardul agreat de Delivera, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Utilizator pe site sau aplicatie sunt incomplete si/sau incorecte;